Dag 2

Dag 2 men cambridgekuren, ja vad ska man säga? Det enda som är positivt med denna kuren är väl egentligen att jag kommer uppskatta nyttig mat mer haha, om några dagar kommer jag säkert drömma om att få tugga lite på ett salladsblad! Jag gör detta för att få en liten kick och hur länge jag ska köra det vet jag inte, tycker jag har byggt upp en ganska sund inställning till mat nu de senaste veckorna så efter detta kommer jag köra på det igen, räkna kalorier och äta mer proteiner & fett än kolhydrater.

Jag skulle börjat med träning igår (hemma alltså) men jag orkar faktiskt inte utan mat, vi får se ikväll eller om någon dag om kroppen orkar träning :)



Kommentarer
Anonym

Vad skönt med en "kickstart", lycka till! om 3-4 dagar har nog kroppen ställt om sig till att inte använda det den är van vid som energikälla längre och då brukar man få mer energi, bli piggare och orka lite mer fysisk ansträngning =) puss!

2013-02-26 @ 18:01:31
maria

De va jag som skrev det ovan =)

2013-02-26 @ 18:03:43
URL: http://mochan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0