Bränd

Igår när vi lagade middag så brände jag mig på luften som "sprutar" ut från ett ställe bak på spisen som kommer från ugnen, och ja det gjorde ont och sådär som när man alltid bränner sig, men fy helskotta vad jag brände mig! Har knappt kunnat sova inatt, fick sova med en påse is och vaknat av smärta hela natten, helt sjukt! Kunde inte somna från början heller så jag somnade kanske vid 12, allt pga smärtan. Och idag gör det fortfarande jätte ont (men inte så jag gråter som igår). Men det som är så konstigt är att det syns knappt, fingret är lite rött bara :S

Ska aldrig bränna mig igen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0