Bebis

Idag ska jag prova göra bananpannkakor till frukost åt lilleman. Luktar väldigt gott, och det är ju väldigt nyttigt så kanske blir en mamma frukost också.

Det är en hel banan, ett rått ägg, och skapligt mycket kanel, blanda bara och sen stek som plättar, dem ska vara lite tjockare än vanliga pannkakor.

Kollade igenom min mobil och raderade onödiga bilder på bl.a. mig själv och typ maträtter osv. Så jag får plats med mer bilder på min Theo, såg masa bilder från hans minibebis period och kan bara inte låta bli att bli blödig :( min lilla lilla Theo som blivit så stor nu. Om lite drygt en vecka är han 10 månader!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0