Tankar

När jag vaknade idag av att Theo kom in till oss och ville komma upp i vår säng så slog mig tanken direkt att min lilla prins börjar dagis imorgon. Jag vet egentligen inte vad jag är ledsen och orolig över, jag vet ju att personalen är utbildad och jobbar där för att dom älskar barn och kan pedagogik liksom. Jag tror också att Theo kommer älska att vara där, han trivs med andra barn och han är inte blyg av sig, det enda är väl att han inte gillar höga skrik osv, men de lär nog ändras efter ett par veckor där, haha. Jag är nog den som kommer gråta och sakna ihjäl mig efter honom varje gång jag lämnar honom, hoppas inte varje gång men de första gångerna kommer nog vara hemska.

Aja, idag ska jag njuta av att vara med min son sista dagen på heltid <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0