Jobb

Nu behöver jag inte oroa mig för att gå hemma och vanka när lilleman är på dagis, min chef ringde nämligen igår och frågade om jag ville ha en 60% tjänst, OM JAG VILL! Så glad och tacksam.

Livet blir liksom lite bättre när man har ett jobb, eller enklare, när jag inte har haft jobb så har jag väldigt låga tankar om mig själv, blir deprimerad och tänker att jag aldrig kommer få jobb. Det jag tycker är det bästa med att ha jobb är att jag nu kan hjälpa till mycket mer ekonomiskt i hemmet + att nu när jag fick mer jobb så kan vi spara mer till semestrar, bröllop och vårt framtida hus på landet. Okej, iaf till en semester nästa sommar då, haha. Bröllop kommer väl näst, och hus kommer sist, vill inte bo på landet än, längtar liksom inte till att behöva laga och fixa allting själv, klippa gräs och skotta snö och rensa rabatter, det kan jag ta när jag blir äldre :)

Idag är jag ledig från jobbet och jobbar inte förrän måndag så jag och Theo ska chilla hemma och ner en sväng på stan som jag inte varit på evigheter.

Lilleman ligger och kollar på tv under bordet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0