Jobb och dagis

Idag börjar Theo på dagis på riktigt. Känner mig lite ledsen ibland när jag tänker på det. Han blir liksom större och äldre hela tiden. Jag älskar att följa hans utveckling och se honom lära sig mer och mer, men samtidigt kan jag inte förstå att min bebis är "borta", han kommer aldrig mer vara liten bebis och jag saknar det :( Han behöver ju fortfarande sin mamma och pappa till vissa saker men ja bebis tiden är över. För mig kommer han iof alltid vara mammas lilla bebis även om han inte behöver mig på samma sätt <3

Mitt jobb börjar idag också och det känns mycket bättre att lämna Theo på dagis och gå till jobbet än att lämna honom och bara gå hem som det var under inskolningen.

Här är Theos tavla som han målade igår.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0