Helg

Idag ska jag och Theo till busfabriken med en kompis och hennes lillebror. Hi har varit där 2 gånger när Theo var mindre, kanske ett halvår och 8 månader, då satt han bara och lekte med lite bollar och kröp omkring och kollade på de andra barnen. Nu har ju jag världens vilding till unge så han kommer säkert älska det och vara ÖVERALLT! Tror jag kommer få en hel del motion idag haha.

Det är så skönt med helg och att vara ledig, nästa helg jobbar jag hela helgen, så jag ska njuta extremt denna helg. Det är dock sista helgen jag jobbar helhelg för sen går jag på nya schemat och det är så mycket bättre tider och pass :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0