Fredag

Jag är ledig fredag lördag och jobbar söndag. Härligt. Jag har märkt att veckorna går så himla fort när man jobbar, så jag förstår inte vad folk klagar för, många säger jämt åh nu är det måndag igen, men när man jobbar så går det ju blixtsnabbt och snart är det fredag igen. Ja så känns det för mig iallafall.

Här i vilbergen där vi bor är det marknad och tivoli nu, började igår och tivolit slutar på söndag. I eftermiddag ska vi ner med mormor och morfar så Theo kanske får åka nån karusell, frågan är bara vem som ska åka med för jag spyr ju nästan bara ja tittar på dem. Marknaden är samma "skit" som alltid, och det enda man vill köpa är onyttiga saker som remmar och munkar osv. Såg en snygg keps också men använder ju aldrig keps ändå... Vi får se :)



Kommentarer
mamma/mormor

Vi hoppas att regnet lättar, så vi kan ta en åktur med
lilla sorken. Plastpåsar och andra nyttigheter finns också. :D

2013-08-30 @ 12:36:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0