Aug. 07, 2013

Det som är skönt när man jobbar ganska mycket är att jag uppskattar dagarna jag inte jobbar på ännu mer, älskar att bara få vara med Theo, gå och pilla och fixa i hemmet, inte ha något planerat, ta god tid på mig och bara vara.

Jag börjar jobba 60% snart, och det är liksom 4 dagar i veckan, vi har 5, 6 och 11 timmars pass på jobbet därför blir det 4 dagar i veckan, hade man jobbat 8 timmar (som är det vanligaste) så hade det väl blivit 2,5 dag man jobbade. Så 3 dagar i veckan är jag ledig, och jag fick så himla bra schema att jag slipper jobba hela helger, jobbar 3 helgdagar på 6 veckor, så himla skönt. Helgerna är typ heliga för mig nu när jag har barn, det är enda tiden vi får vara en hel familj liksom.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0