Länge sen

Har inte orkat skriva här, lilleman har varit så sjuk! Han fick en rejäl magsjuka förrförra lördagen och var sjuk i en vecka typ, han är fortfarande inte sig själv min lilla plutt, 400 g har han gått ner, kanske inte låter mycket men på en bebiskropp syns det en hel del. Jag och Robban blev också magsjuka och det blev kaos! Mitt i allt detta har vi fått en ny lägenhet och flyttar redan om en månad (stress) + att vi planerar lillemans 1-års kalas som är på söndag! Och jag jobbar hela fredag och lördag också ja!

Vi hade visning på lägenheten igår och det var en söt tjej och hennes mamma som kom och kollade och dom gillade lägenheten jätte mycket och dom va så snälla så jag hoppas att hon får den, det var dottern som skulle ha den. Och jag måste säga att lägenheten är ju helt perfekt om man ska bo själv eller med en sambo, men inte med ett barn också hehe, blir trångt, den är bara på 50 kvm. Våran nya är nästan dubbelt så stor, 94 kvm, SKÖNT!

Nu ska jag och lilleman mysa, det är väl de enda positiva med att han varit sjuk, att han har blivit så himla mysig och vill kramas och pussas hela tiden.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0