Kalas för 1-åringen.

Igår föddes våran finaste Theo, han kom ut med kejsarsnitt klockan 18:55 efter 5 dagars lång förlossning, de flesta av er vet ju om vilken mardröm till förlossning jag gick igenom och sista dagen undrade jag faktiskt om jag skulle överleva eller dö om dom inte gjorde något snarast. Doktorn bestämde ÄNTLIGEN att jag skulle bli snittad och som sagt 18:55 såg och rörde vi våran son för första gången, dom la honom direkt vid mitt huvud och han började snutta på sin hand, han var det absolut vackraste vi sett och från den stunden blev vi en familj.

Ett år har nu gått och vi firade honom med kalas igår, massor paket, tårta och smörgåstårta, det blev så lyckat och hela min släkt och familj är så kära mot våran lilla prins. Det är tur att vi flyttar om en månad för alla paket fick inte följa med hem(vi har inte plats för mer) och i nya lägenheten får Theo ett stort eget rum där alla hans saker får plats.

Jag ser fram emot att se Theo växa upp, ge honom syskon och att få gifta mig med hans pappa. Men helst vill jag att det kommande året/åren kan gå lite segare än vad detta gjorde, det känns som jag bara hann blinka en gång och så var han ett år.

Jag älskar dig Theo, du är det finaste i mitt liv <3



Kommentarer
linda a

Så tråkigt att vi ej kunde komma igår! Men ni har en så fin pojke :) <3

2013-04-29 @ 09:13:23
linda a

Så tråkigt att vi ej kunde komma igår! Men ni har en så fin pojke :) <3

2013-04-29 @ 09:13:47
linda a

Så tråkigt att vi ej kunde komma igår! Men ni har en så fin pojke :) <3

2013-04-29 @ 09:13:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0