Förberedelse!

Idag mår lilleman kanon, penicillinet gör susen!

Vi planerar kalas för fullt, idag ska vi åka och handla det sista till partajet för jag jobbar hela helgen, skönt att ha det gjort. Jag ska försöka mig på att göra en lchf smörgåstårta, annars får det räcka med lchf räkmacka eller nått, vi får se vad det blir. De som äter "normalt" får vanlig smörgåstårta och vanlig tårta.

Nu ska jag byta bajsblöja och sedan ska lilleman sova middag.

Idag för ett år sedan gick mitt vatten, äntligen skulle han komma, men tji fick vi, låg på förlossningen i ytterligare 3 dagar, det värsta och absolut bästa jag varit med om <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0