Bloggat dåligt

Jag har inte kunnat blogga på ett par dagar för min data på mobilen tog slut, nu har det kommit ny så nu kan jag surfa runt igen :)

Påsken har varit härlig, i fredags var vi hos min pappa och Åsa som kom hem från USA i torsdags, och lördagen var vi hos min mamma och Johan och åt lchf påskmat och Theo fick påskägg med russin och dinosaurier i, och sen åkte vi till min kusin där halva släkten va och firade påsk, mysigt :) i går var vi hos robbans mamma med karl och åt bland annat rättikagratäng (lchf) så jädra gott det var! De kommer vi göra igen nu i veckan! Och idag ska vi ut till min pappa igen för att laga bilen.
Slappa när man är ledig, vad är det?

Jag ska jobba ikväll, och imorgon börjar Robban jobba igen och då är det tillbaka till vardagen och vi ska träffa fina Maria <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0