Välkomna.

Eftersom att min andra blogg www.ellinorastamaria.blogg.se vägrar fungera helt plötlist och blogg.se inte verkar kunna hjälpa mig så måste jag tyvärr skapa en ny blogg. Mitt bloggnamn fick bli lillemansmor, eftersom vi kallar våran son för lilleman ofta så fick det bli det, och just ordet mamma var upptaget, så tänkte jag på mors lilla olle och då fick det bli mor istället, så lillemansmor fick det bli, och det klingar bra i mina öron. Jag har säkert tappat alla min läsare nu men hoppas ni hittar tillbaka hit. Ni kan väl hojta till i kommentarsfältet om ni har funnit hit igen och jag hoppas ni vill följa med mig i min vardag igen.
 
Nu vrålar lilleman så det är nog dags för en tupplur för honom. Vi hörs snart igen.


Kommentarer
Daniella

Jag hittade visst hit!

Svar: Såå bra ;) nu får O hjälpa mig med designen bara .
Ellinor

2012-11-09 @ 08:08:18
URL: http://daniellagoretti.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0