Tisdag

Idag blir det kusinbus för lilleman, med sin 1 månad äldre kusin Wiggo <3
Jag vet inte vad vi ska göra, kanske blir stan en sväng med lite lunch och fönstershopping.

Ikväll skulle jag kanske ha gått på pysselkväll på öppna förskolan dit jag och Theo går på torsdagar, men jag får hoppa det för ikväll är enda kvällen jag är "ledig" på och den ska jag tillbringa med min fina vän Daniella i en bio salong och se Twilight part 2, SISTA FILMEN!!! Jag vet inte hur länge sen det var som jag gjorde ngt bara jag, typ över ett år sen, så det ska bli mysigt med egentid med en kär vän, även om det alltid är motigt att lämna Theo. Många mammor är ifrån sina barn flertalet gånger i månaden och styr och ställer och har barnvakt ofta och är ute och svänger på höfterna osv, jag är inte den personen, jag trivs med min familj och jag hinner med att träffa de vännerna jag vill i veckorna och på helgerna är vi väldigt mycket med min och Robbans familj eftersom dem vill träffa Theo så mycket som det går. Min mamma skulle nog gråta om hon inte fick träffa Theo på 1 vecka, haha! Vi har alltid varit en sammansvetsad familj som gör mycket ihop så det är naturligt för mig att vara med familjen mycket, sen har jag inte kommit till den punkten än att jag saknar festandet eller ens vill gå ut. Men det kanske kommer det med en vacker dag och då vet jag exakt vem jag ska gå ut med för att få en toppenkväll :)

Måste tillägga att jag har ABSOLUT inget emot mammor som festar till det eller har barnvakt ofta osv för det är ni absolut värda, det är fullkomligt normalt att man gör så, men det är inget JAG vill göra bara, tillägger detta så jag slipper kommentarer så som " så du menar att mammor inte ska få gå ut" osv osv. Det är alltså absolut inte så jag menar, förklarar bara att alla är vi olika och hurdan jag är! Så PUSS på alla butterkakor som tänkte skriva någon dryg kommentar:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0