Ordning igen

Nu är allt i sin ordning igen, lilleman är hemma, vi åkte till min mamma och Johan vid halv 11 redan, haha. Efter det gick familjen en sväng på stan, handlade en julstjärna och lite tacos som vi åt hemma, lilleman åt majs.

Och sen började jag riva ut i stort sett hela köket, har länge varit smått irriterad på den stora skänken vi har i köket, den är väldigt effektiv, men inte för oss, vi använder den sällan och den tar bara plats och är i vägen, så vi ska byta ut den imorgon till något som jag tror kommer bli mycket bättre! Resultat får ni imorgon kväll. Jag fick också ett helt nytt badrum idag, tänk vad en liten möbel kan förändra ett helt rum, ganska coolt egentligen.

Nu är det godnatt som gäller.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0