Önska sig

Jag har så svårt att önska mig saker, jag menar, oftast så har jag alla saker jag behöver jämt, förr kunde man ju önska sig parfymer, kläder, smink, smycken osv osv osv, men nä jag vet inte faktiskt, kanske har blivit tråkig med åren men jag önskar mig mycket hellre presentkort, och pengar av mina föräldrar för då får jag ihop en slant som jag kan köpa något dyrt för, eller spara tills det krisar eller så. Sängkläder eller ett nytt överkast kanske vore något, överkast är väldigt dyrt tycker jag , undra varför? Dem är ju inte ens bra till något, eller dem gör ju ingen nytta, de gör ju bara sängen lite finare under dagen!? Aja vi får se om jag kommer på något att önska mig eller om jag ska vara tråkig i år igen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0