Nov. 16, 2012

Äntligen fredag, äntligen helg. Jag ogillar dock att helgen bara sveper förbi och sedan är det måndag och man längtar efter helg igen, så håller det på sådär..typ hela livet!?

Jag är en tänkare, en problemlösare, helst av allt hade jag velat bli forskare kring människans beteende, jag älskar att ta reda på varför man själv och andra beter sig som de gör. Är det pga en sjukdom, diagnos, är det barndomen, något förhållande, osäkerhet osv. Men jag tror inte man kan jobba som forskare i beteende hos människan, ja iaf inte utan att vara läkare (undra om det finns någon utbildning som heter " här blir du professor i vad du vill"). Önskar det fanns!
Ja detta var bara något jag kom att tänka på nu på morgonkvisten.



Kommentarer
maria

finns säkert nån kurs i bettendevetenskap man kan läsa utan att vara doktor =)

2012-11-16 @ 10:59:41
URL: http://mochan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0