Nov. 16, 2012

Jag ligger nerbäddad i soffan och kollar när mina pojkar ligger på golvet och busar, Robban kryper och Theo kryper efter honom, det ser ut som att han jagar honom, skit sött verkligen!

Idag träffade vi Theos morfar och morbror på stan för en lunch på pause, alltid lika gott med den salladen! Och efter det träffade vi Maria för en kaffe och lite mys, hon fick även en plattång av mig för hon skulle köpa ny men eftersom jag hade en som bara låg här hemma tyckte jag hon kunde ta den, jag tyckte inte den var bra för mitt hår så jag har en annan, men Maria skrev nyss att hon tyckte den var jätte bra :)

Nu ska lilleman här ta ett bad sen blir det kväller för honom, jag och mannen ska mysa framför en film!

Ha en fin fredagskväll.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0