Nov. 14, 2012

Idag vaknade lilleman kl 7, fast iof var han uppe senare igår och fick mat av sin pappa vid halv 5, kan bero på det ;) men det var skönt för mig iaf, och vi har redan hunnit äta frukost, duschat, lekt och bäddat sängarna och vikt tvätt. Nu somnade lilleman igen, han kom krypandes och grät till mig och jag han bara plocka upp honom så slocknade han, snacka trött bebis. Nu myser jag lite med han i famnen men ska lägga honom i sängen så jag kan dricka kaffe och klä mig innan min bästa Maria ( som är på besök från Uppsala, där hon pluggar) kommer. Hon har inte träffat Theo sen han var typ 2 månader så det ska bli roligt att "visa" upp honom!



Kommentarer
maria

han är ju helt underbar :D:D

2012-11-14 @ 18:44:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0