Nov. 14, 2012

Härlig dag full med bus och mys med Maria. Fick mitt träningsschema också, ska bli kul att prova imorgon, hoppas jag kan gå dagen efter bara, mjehe.

Mamma påminde mig förut om att min födelsedag närmar sig och frågade vad jag önskade att göra, de senaste 3 åren har vi ätit middag ute hela familjen, ja allihop, mamma&johan, brorsorna och pappa&åsa och Robban&jag, i år blir det även lilleman som får äran att fira mig! Men jag vet inte om det passar sig att sitta på en restaurang med en bebis, det beror väl iof på vilken tid man äter men vi brukar gå framåt kvällen(är väl mysigast så) så jag ska tänka lite hur jag vill ha det detta år, kanske blir det ut och käka eller kanske en mysig middag hemma hos oss eller nått, nå kalas vill jag inte ha iaf! Det räckte med släktkalas i 20 år för mig. Theo får ta över den delen när han fyller år istället, kalasdelen alltså.

Nu är det godnatt som gäller.



Kommentarer
lisa

va fina ni är !! <3

2012-11-15 @ 22:17:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0