Nov. 12, 2012

Lilleman vakna 5, gick upp lekte och styrde, bytte blöja och fick lite välling, somnade om kvart i 6 igen och den lilla grisen sover än. Jag undrar då, varför inte sova ut och kanske sova till 7 istället för att gå upp en timma vid 5? Ni undrar säkert varför jag inte också går och lägger mig igen, jo för jag kan verkligen inte, försöker och försöker men jag har som en spärr, när jag väl vaknat kan jag inte somna om. Jag är ju faktiskt utvilad egentligen, för jag sover ju allt från 8-10 timmar per dygn, men det måste man om man har ett sånt energiknippe som lilleman varit från första början.

Jag längtar tills ikväll då våran nya köksmöbel kommer på plats och så längtar jag till vårt nya v-rumsbord och matta kommer, kommer troligtvis idag eller imorgon då leveranstiden bara var 2-3 dagar, och beställde i torsdags. Hemmet kommer kännas mer rätt när detta kommer på plats! Nu saknas bara en ny soffa, men det får vi ta när vi är rikare.

Funderar på att ta en hemmadag med lillen idag, fixa och dona lite, kanske koka någon soppa, gå en promenad, vara lite huslig helt enkelt.

Theo och hans målarmorfar (syns på kläderna vad min far har för yrke)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0