Mitten av veckan!

Onsdagar är skönt, det betyder att efter denna dag är det bara 2 dagar kvar till helg, och det är ju helt awsome!

Idag ska jag och lilleman till doktorn, stackars lilla liten. Han får sluta växa och vara så snabb på saker nu för vi hinner inte med! Theo kröp nämligen till hallen och ställde sig mot byrån och drog ner plattången som jag spänt fast i en av lådorna, han är stark, snabb och jävligt envis, och ja olyckligtvis tog han självklart på tången också som är SKIT VARM! Uppåt 300 grader. Men vi hittade aldrig ngt brännmärke men spolade hans armar och händer varefall, men hittade inga tecken på skada, nu 2 dagar senare såg jag att inuti hans hand på hans tumme hade han fått en stor blåsa som det nu gått hål på, stackars lilleman! Så vi ska till doktorn och kolla lite på det och bli lite omplåstrad! Nu har vi lärt oss den läxan ännu en gång att saker sker sjukt fort och att man inte kan vända ryggen till i ens 2 sekunder!! Vi ska köpa en speciell tejp och sätta fast alla sladdar överallt för nu är han verkligen på allt, och nu vill jag inte vara med om fler olyckor, kanske tom får leva som krulltott resten av hans barndom ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0