Lördag

Vi hade inte samma flyt som vi haft de senaste dagarna, lilleman var jätte gnällig och grät ( som om han hade ont ) vid halv 4 snåret, då fick han ligga på sin mammas arm och sova istället, sen vaknade han någon gång vid 5 och då tog pappan upp honom och gav lite välling och sådär, sen somnade han om vid 6 och sov till 7, sen gick hela familjen upp och duschade och lekte och åt frukost och vid halv 10 ville liten sova igen. Jag undrar vad det var som störde honom i natt, kanske är den där tanden som jag tror ploppar upp snart, eller så hade han mardröm eller bara nått annat, kan ju vara triljoner saker!

Idag ska vi till mormor och morfar Johan på tacomiddag och stormorbror skulle även komma, jippi! Jag har en storebror och en lillebror därav stormorbror och lillmorbror :)

Har ni börjat handla julklappar ännu förresten? Jag har faktiskt börjat med det, vill nog hålla mig borta från stan så mycket som möjligt i slutet av december, så himla mycket folk, och man blir lurad att köpa både det ena och det andra! Sista veckan innan jul är ju hemsk. Gillar inte stressade människor!



Kommentarer
maria

Jag brukar alltid vilja vänta tills december bara av ren princip :P men köpte faktiskt första julklappen idag!

2012-11-24 @ 15:17:23
URL: http://mochan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0