Kropp

Det är såhär att vi varken har råd eller tid med träning nu, och så har vi ju planer på flytt så vi vill inte binda oss. Men förr så tränade jag bara hemma, och klarade mig på det, så det tror jag man kan göra nu också. Jag kommer nog aldrig bli smal, men det behöver jag inte heller, jag vill bara kunna röra mig ordentligt och busa med Theo varje dag för resten av mitt liv utan att ha ont i rygg osv. Så nu har jag bett en av mina bästa vänner som är gymnast att fixa ett litet hemma träningsschema till mig, fokusering på styrka. Konditionen är till en början att promenera och att jag och R också ska promenera tillsammans på kvällen innan Theos läggning. Sen när jag fått upp lite flås eller känner mig redo så kan jag ju faktiskt ge mig ut på en runda själv efter Theo lagt sig.

Vi får se hur detta går, men ingenting är omöjligt !



Kommentarer
maria

det kommer gå toppen. tänkte även skriva ner hur du kan göra övningarna svårare efter ett tag också ;) vet att det går fort för dig när du väl kör igång!

2012-11-13 @ 14:20:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0