Känslig mor

Våran Theo ska sova hos sin mormor och morfar Johan idag, och jag tog lillemans ryggsäck och packade ner hans leksaker, och då började jag gråta. Hur ska jag klara mig en hel dag/kväll/natt och morgon utan det bästa i mitt liv! haha, blödig morsa, nja lite va! Han är ju hos världens bästaste mormor och Johan så allt kommer gå mer än fint där. Men det är första gången jag ska sova utan min lilla prins sen han kom till världen och det känns i hjärtat. Jag vet att jag och lillens pappa kommer få en underbar kväll tillsammans och bara det att få sova en hel natt kommer bli så skönt och vi får ladda upp med ny energi. Men just att lämna honom där och veta att han inte kommer sova i sin säng så jag hör hans andetag hela natten gör mig jätte ledsen och självklart lite orolig, jag kollar ju jämt på honom innan jag kryper under mitt täcke, och han är det första jag ser varje morgon, så det kommer bli tufft. Men nån gång måste bli den första och många säger att första gången är svårast. Hoppas det är sant så jag slipper känna såhär varje gång han ska bort! Nu ska jag försöka vara glad och försöka njuta av lugnet och min fina fästman och av att kunna se en hel film utan avbrott av lilleman.

Theo med hans mormor och morfar Johan <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0