Jäkla rubrik!

Lilleman och jag hade hemmamys idag, och pappa R kom hem lagom till vi skulle till doktorn så han följde med dit. Lilleman blev omplåstrad och allt såg bra ut med tummen!

Efter det åkte vi och handlade på Coop forum, visste ni att dem säljer pampers för 72 kr och libero för 89 kr om man är medlem där! Sjukt billigt( eller inte egentligen, men annars kostar dem ju 109 kr eller nått sånt ) och sen har dem 20% på viss barnmat!
Och efter handlingen åkte vi till mamma och Johan för en kaffe och kvällsmacka och Theo busade av sig och han somnade bums när vi kom hem utan att ens få i sig nattvällingen( så det blir nog nattmatning istället, skit! ) Det är så lyxigt att få sova om nätterna, jag hoppas pappan i familjen tar nattmaten (om det ens blir någon) med ett leende på läpparna så jag slipper ;)

Nu ska vi kolla klart på stalkers sen är det sovtime här!



Kommentarer
maria

Ellie, du får sluta lägga upp sådär söta bilder på Theo, det gör ju ont i mig att jag inte kan krama om honom!! puss på er!

2012-11-22 @ 00:00:04
URL: http://mochan.blogg.se
Emelie - Emelies Christmas

Vilken sötnos!

2012-11-22 @ 15:06:25
URL: http://emelieschristmas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0