Im in love

Såg nyss en film här hemma, och jag är nu kär i en annan, tyvärr Robban! Nä, men älskar filmer som man kommer in i, känner sig hemma i, kan relatera till och som bara är sådär tonårsaktiga, inte som american pie och sådär töntigt, utan mer på riktigt, så som det var i högstadiet!

LOL heter filmen, och huvudpersonen är miley cyrus som spelar lola (hon kallas lol) och killen det handlar mest om heter Douglas booth som spelar Kyle, han blev jag förälskad i, tycker han påminner lite om Edward i twilight, kanske därför jag blev kär i honom, för Edward har jag också en stor cruch på! Se den! Verkligen sådär tonårs-söt film.

Nu blir det bingen här, tillbaka till verkligheten! Och verkligheten är att imorgon kl 5-6 vaknar lilleman och då ska man vara en pigg och gla morsa :D
Gonatt.



Kommentarer
Daniella

Den filmen är jättebra! (Blev också kär i han; ögongodis!)

2012-11-20 @ 09:07:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0