Gråta en skvätt

Lilleman somnade om här bredvid mig i sängen, så mysigt, jag satte på tvn här inne för jag kunde då inte somna om! På tv var det något föda barn program, och tårarna liksom bara kommer på mig när jag ser nyfödda och förlossningar, så vackert men samtidigt hemska minnen. Det absolut bästa och värsta jag gått igenom i mitt liv, och nästa gång vi ska ha knodd ska allt gå mycket lättare och smidigare, så enkelt är det!! Vi får väl se när nästa mini kommer, jag måste nog glömma lite mer av denna "förlossning" innan jag ens kan tänka på syskon till Theo, ser helst att Theo är blöjfri och att vi har ett par år ihop bara Theo jag och pappa Robban! Kan tänka mig att när Theo är 2 år så kanske man kan börja försöka på nästa.! Äsch, Theo kom ju som en "överraskning" för oss alla och det blev ju totalt underbart, nästa kanske blir en överraskning den också ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0