Ensamma hemma

Ja igår sov Theo borta för första gången. För mig gick det helt okej! Jag saknade honom och tänkte på han nästan hela tiden, men hade samtidigt väldigt mysigt med min sambo. Men jag måste säga att min sömn inte har varit den bästa, så utvilad vete tusan om jag är faktiskt, har vaknat ett flertal gången under natten och känt en oro och saknad och jag vaknade helt klockan 6 imorse, trodde iaf att jag kunde få sova ut till 7-8, men får väl nöja mig med 6. Nu ligger jag här och undrar hur länge min sambo tänkt att sova, om jag ska överraska med frukost eller om jag bara ska ligga och vila lite, kanske lyckas somna om en liten stund. Det bästa med att lämna bort sina barn såhär måste väl ändå vara när man får se dem igen och få krama och pussa sönder dem igen. Jag vet också att Theo har den bästa mormorn i världen så han har nog haft det bättre än bäst där!

Lite såhär såg våran myskväll ut.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0