All night loong

Jo ni, han sov hela kvällen och natten och allting fastän jag verkligen inte trodde det ( eftersom han inte åt nattvällingen )! Men tji fick vi, han vaknade kvart i 6, det är ju tom senare än vanligt haha. Och så fick han välling halv 7 i min famn sen låg vi och myste i soffan...och vad händer? Jo lilleman sommar om på mig. Så atte, nu ligger han och sover igen och jag ligger och äter frukost i soffan! LYX!

Ska passa på att spela det där jäkla spelet som jag är beroende av också;)



Kommentarer
mamma/mormor

Så mysigt ni har, härligt att han sov hela natten.

2012-11-22 @ 16:39:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0