Torsdag

Äntligen är det snart fredag eftermiddag och min älskling kommer hem från jobbet och är hemma med oss i 2 veckor, det ska bli så härligt, både för mig med lite avlastning och att få vara en hel familj ( den som kom på ordet föräldraLEDIGT, ja den har nog aldrig varit hemma med sina barn, haha ) inte fan är man ledig inte, fullt sjå hela dagarna skulle jag vilja säga.

Just nu sitter jag på toan med en lilleman i knäet för han vägrade vara på golvet, men ändå ska han ner hela tiden? Haha underbara liv <3



Kommentarer
kuselin

Han är go ju ;) hihi... hur blev håret? Och har ni möblerat om så vill jag se bättre bild på hela vs :D

2012-12-21 @ 06:12:49
URL: http://likeilike.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0