Skksbelemfbe

Dagen bara försvann idag, lika bra det! Bajs skit dag!
Sambon blev inkallad på jobb vid halv 2 (fastän han skulle va ledig idag) så de va bara för han att klä på sig och ge sig ut, får väl se när han kommer hem ikväll. Jag och lilleman ska inte röra oss från detta hem, vi ska bara vara inne och mysa och busa tills det är sovdags!

Hoppas inga tänder spökar inatt för päronen i detta hem vill/behöver sömn! Är inte alls samma glada, pigga och positiva kvinna utan min sömn, jag känner mig nedstämd och blä idag. Fasen vad viktigt det är med sömn!



Kommentarer
daniella

Nu äre ju nåt jäkla skumt, för dina inlägg kommer typ alltid upp en dag efter på bloglovin :(

2012-12-10 @ 18:23:01
URL: http://daniellagoretti.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0