Skit!

fy vilken bajsnatt vi haft, lilleman sovstrejkade i natt igen, vaknade halv 1 och trodde han skulle få vara vaken, pappan tog han då ett tag, tillslut blev väl han så frustrerad så han la Theo i våran säng och vände sig om, jaha tack tänker jag och drog Theo intill mig, och liten kröp närmre och närmre mig, tillslut låg jag så långt in mot väggen att jag trodde grannarna skulle se min rumpa puta ut på andra sidan väggen, snodde mitt täcke gjorde han också, men allt för att liten ska få sova! Han sov några timmar sen vakna igen, vred och vände sig hela natten, sjukt jobbigt, VARFÖR sover du inte lilla unge? Är det tänderna som skaver igen eller vaaaaad? Han ville upp halv 6 och då var de bara för oss att gå upp och börja dagen, nu har han fått välling och sover på mitt bröst igen!

Jag har väl sovit 3 timmar inatt, frusit halvt ihjäl och har väl både nackspärr och ryggskott nu. Jag är skitsur idag och önskar jag kunde få lägga mig i ett varmt bad och dricka ett stor kopp kaffe och bara vara! Men icke, ska försöka lägga Theo i sängen sen ska jag passa på att göra frukost och sen ska vi till bvc halv 11.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0