Möblera

Idag har jag och lilleman möblerat om i hemmet, ja jo jag blev hel nöjd! Ville få bort lillemans lekhörna från vardagsrummet och in till hans hörna i sovrummet, självklart kommer han mestadels sitta i vardagsrummet och leka ändå, vardagsrum är ju trots allt en samlingsplats, centrumet av hemmet liksom, men det ser mycket bättre ut såhär. Ni som inte känner mig vet ju kanske inte hur det såg ut innan men visar ändå :)

i s-rummet hamnade möbeln som stod i v-rummet, i v-rummet hamnade byrån som stod i hallen, och i hallen hamnade en av byråerna som stod i s-rummet och den andra byrån som stod i s-rummet hamnade i klädkammaren, så nu är alla kläder samlade i den lilla klädkammaren vi har! Vad skulle jag göra utan min klädkammare??!



Kommentarer
lisa

ser toppen ut! Får komma hem och mysa hos er när james blivit frisk! dricka lite julmust och äta lussebullar kanske! :D puss puss fina du! <3

2012-12-13 @ 23:10:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0