Livsstilsändring

Jag ska gå ner i vikt, jag tar hjälp av en app som hjälper mig hålla koll på hur mycket jag får äta per dag, jag överdrev lite och ska äta 1200 kcal om dagen, vilket är ganska lite, men jag hoppas kunna klara det. Jag ska även köpa Cambridge och köra det i en hel månad, också lite överdrivet men jag behöver en kickstart, och sist jag körde Cambridge, för 2,5 år sen, så minskade jag 15 cm i midjan på 3 veckor. Så jag hoppas det ger lite ny energi och glädje så jag orkar fortsätta vara duktig med maten efter. Jag ska alltså inte börja med träning när jag kör Cambridge, det avråder dom, men efter det startar jag mitt hemmaschema. Cambridge eller måltidsersättare passar ju faktiskt utmärkt när man är hemma med barn, för det tar ju 1 minut sen är maten klar;) hoppas bara att jag inte blir trött och orkeslös, det blev jag inte sist men då hade jag iof inte barn, hehe.

Äsch, jag tror på detta och jag börjar redan nu sakta med säkert vänja mig av med gamla vanor, tex mjölk i kaffet, ska försöka skippa det, onödiga extra kalorier! Och sen dricka mycket vatten, ska börja ha en vattenflaska med mig och ta en slurk då och då.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0