Lekdag!

Idag har vi umgåtts med Leon och Daniella hela dagen, William och Linda var också med och busade ett tag, mysig dag! Leon och William är ungefär 16 månader, men det funkar att leka ändå, bara man håller lite koll och så får man säga åt stora grabbarna att vara försiktiga och sådär, dom var så duktiga och varsamma med Theo.

Fick testa på att vara 2 barns mamma i 20 min när Daniella var och lämnade sin kille på jobbet, gick utmärkt, iof var båda barnen nyvakna så dem var lugna och mysiga, kan tänka mig att en 7 mån och en 16 månaders annars skulle vara väldigt "jobbigt", ansträngande, båda är ju så himla beroende av en. Nä en till mini väntar vi med!

Jag fick en present av Daniella idag, 2 burkar från TGR som jag kikat på och önskat mig, TACK fina du.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0