Julklappar

Jag lyssnar på min kloka mor, så de blir inga julklappar till lilleman, han får ju JÄMT saker av oss, han har leksaker till ett helt kompani och kläder får han så fort jag hittar något fint, vilket är varje gång jag är i en affär som har barnkläder haha. Ska nog köpa något symboliskt bara eftersom det är hans första jul, kanske ett smycke eller berlock som han kan spara och ha när han är äldre och berätta för sin framtida fru att "denna berlock fick jag av min mor och far min första julafton".

Jag tror för övrigt att det är dags att rensa bort Theos minibebis leksaker, herregud, min lilla bebis är inte en liten bebis längre, nu är han en större bebis, 7 månader, han är en helt underbar liten människa. Och jag är så stolt över han varje dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0