Julafton

Igår var min sambo tvungen att åka och jobba klockan 8 på kvällen, han var inte hemma förrän 2 inatt, jag tyckte det var jätte tråkigt och hade hellre suttit med min älskling och myst kvällen innan julafton!

Men men, lilleman var lite bökig inatt och trodde han skulle få komma upp och leka klockan 1 inatt, så jag tog upp honom och så sov han bredvid mig istället, vilket han ALDRIG mer kommer få göra, jag vaknade vid 5 imorse av ett högt duns och sen gallskrik från Theo, jag blev livrädd och började leta i sängen, sprang upp till hans säng, men ingen bebis, sen såg jag att han låg mellan sängen och byrån nere vid fotändan, då har han alltså krupit iväg utan att ha väckt mig och sen ramlat ner från sängen! Jäkla start på julaftonsmorgon.

Önskar er alla en vit(alkoholfri) och god jul! Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0