Jul i vårt hus !

Jag och lilleman ska ge oss ut på stan och leta efter lite mer juldekorationer att ha i hemmet, det saknas lite rött! Så vi får se vad jag kommer hem med. Hittade inga kläder igår som föll mig i smaken heller så ska väl slå ett öga på det idag också!

Kanske skulle börja sy egna kläder så jag får precis det jag vill ha? Eftersom jag har en "smal" midja, större byst och breda höfter så ska jag ha lite mer åtsittande toppar upptill som sen svänger ut lite vid höfterna, ja alltså om jag inte vill se ut som en uppstoppad korv då. Tror den formen jag menar heter A-formade toppar. Igår hatade jag allt vad som hade med kläder att göra, eller så hatar jag modet som är nu helt enkelt, antingen är allt as långt bak och jätte kort framtill, eller så är tröjorna bara som en stor fyrkant så det ser ut som man ska tälta och inte har några som helst former, ae allt sitter konstigt, visst jag har gått upp i vikt också, det är massa preggo kilon kvar + lite till! Men tror faktiskt det är klädernas fel också, de är sydda på ett konstigt sätt som jag inte gillar. Bara för man är större så vill man inte se ut som ett tält, jag vill visa upp mina bästa kroppsdelar, inte gömma allt. Rund är också en form och man kan vara drop dead gorgeous iaf ;)



Kommentarer
Fatima

Titta på avdelningar där de har kläder för lite större kvinnor. Typ lindex och kapphal.. De sitter mycket bättre! Och sydda för dem som är lite större. Lycka till!

2012-12-03 @ 15:11:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0