Helg

Sjukstuga har vi haft här hela helgen, men nu verkar det vara över tack gode gud.

Jag och lilleman ligger bänkade i soffan och ska kolla på julkalendern nu, efter den kommer säkert lilleman somna och då ska jag med vila lite. För denna vecka blir det extra tidiga mornar och sena kvällar för mig, pappan brukar ta Theo när han går upp annars så jag brukar få sovmorgon till kvart i 6-6 där någonstans, men nu får jag ta Theo på morgonen direkt för Robban börjar tidigare denna vecka, och slutar senare också. Men vad gör väl det, när han slutar jobbet på fredag så har vi semester ihop i TVÅ veckor :D!!

Jag och Theo hade läsning imorse ;)



Kommentarer
mamma/mormor

Vad mysigt ni har det.

2012-12-18 @ 05:58:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0