Dumma app!

Appen har inte fungerat sen i torsdags tror jag, suck. Känner mig inte "hel" om jag inte får blogga av mig. Men vad har hänt under helgen då, hum. Lilleman sov hos sin mormor och morfar Johan i lördags, jag och sambon fixade julklappar med mina brorsor på stan och myste sedan hela kvällen, jag sov till 8a på morgonen! Lyx, men lika trött är man för dä, om inte tröttare.

Igår kväll kl 8 "fick" Robban åka ut och jobba, köra till Nyköping och fixa och dona, han var nog hemma vid 1 igen, så idag är han ledig, tur det egentligen för fy tusan vilken natt vi haft, jag hade värk i magen som jag aldrig känt innan, jag misstänker gallsten faktiskt, det var inte som mensvärk utan det krampade och gjorde ont när jag tryckte på magen så jag fick tillbringa 2 timmar i badet och skölja varmt vatten mot magen, tillslut gick det över, och inte nog med det så hade Theo nån cp-natt och vägrade sova och grät och grät, han var vaken från 3-5 och från 6-7 sen somnade han äntligen bredvid mig i 3 timmar, men det är så synd om han, för jag antar att det är hans tänder, han har ju nu fått 2 tänder och kan bara tänka mig hur ont det gör när de tränger igenom, mitt lilla hjärta! Nästa gång han gråter sådär och vi vet att de är tand på g så ska jag ge Alvedon direkt! Nu är han på sitt vanliga busiga humör och allt är frid och fröjd :)



Kommentarer
daniella

Ett tips när du får ont nästa gång om du misstänker gallsten (BLÄÄÄÄ)!, så knyt en hand eller ta hjälp av robbans hand på högra revbenen längst ner och slå lite lätt med andra handen. Då gör det antagligen svinont och då äre gallstensskit.

2012-12-10 @ 18:22:21
URL: http://daniellagoretti.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0