Dec. 02, 2012

Maten igår på Texas var massa god som vanligt, jag tog spjäll och dem är så möra och fina, inte alls som såna man kan köpa i affären, och det är så mycket kött på dem, mums! Fast inga spjäll är godare än min mammas som hon gör till julafton, längtar tills jul!

Idag ska vi ut och kolla lite på stan, jag har fått presentkort lite här och var så ska se om jag hittar något roligt...till MIG SJÄLV! Till lilleman är det inte alls svårt att hitta saker, men jag vet inte vad jag har för stil längre så det är svårare till mig själv. Gillar inte "tonårs" stilen längre för jag är ju faktiskt vuxen nu, men vill ju inte heller klä mig som en tant, haha. Vill ha sköna men fina kläder då man kravlar en hel del på golven nu förtiden och får dregel och snor överallt! Det vore toppen med kläder som man kan ha till vardags men som man med ett skärp eller fina accessoarer kan förvandla till lite finare plagg.

Senare i eftermiddag ska vi på lite kalas för min farbror, de har inte sett Theo sen hans dop när han var 4 månader så det ska bli kul att dem får träffa han igen !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0