Annandag jul

Igår besökte vi Theos farmor för kalkonmiddag och julklappasspel, vi vann en nackkudde med hörlurar i och en tvål, roligt hihi. Theo fick julklappar, bland annat en bok, en film och en rullande bebisspegel, och eftersom Theo älskar att se sig själv i spegeln så var den ju perfekt ;)

Vi var även förbi Ikea och köpte nytt v-rumsbord och en kista till Theo där han kan förvara sina leksaker, ja inte alla men mycket fick plats där i :) eftersom vi bor på 50 kvm så får vi tänka praktiskt med de saker vi köper, vi behöver mycket förvaring, och till klädkammaren köpte jag även 2 större lådor där massa bråte fick plats, tro mig när jag säger att jag inte är en samlare, jag slänger/skänker/säljer allt jag inte behöver, nästan så jag ger bort kläder jag ännu inte köpt, haha nä då!

Theo älskar det nya bordet för han når ALLT, och då säger mamma aj aj, och då låtsas gråter han haha.



Kommentarer
Anonym

nemen åååh.. stackars liten då! STOOOORA krokodil tårar !! Vi måste ses snart! Vi saknar er! Jag hoppas för guds skull att vi ska hålla oss friska nu!
peppar peppar ta i trä, så verkar James helt återställt efter 1 månads sjukdom!! puss<3

2012-12-27 @ 20:01:02
Daniella

Haha, pluttisen då 😊

2012-12-28 @ 11:19:00
URL: http://daniellagoretti.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0