fortsatt dag

Min fortsatta födelsedag.. efter stressmorgonen jobbade jag till 2, hämtade lilleman på dagis, kom hem och städade, sen kom min mamma och Johan på besök ( kalaset är idag ), men dem ville komma på min dag så jag öppnade några presenter och där i låg en jätte fin ring, en vacker klocka och ett jätte fint halsband. Det var jätte kul att få något som var till enbart mig och så jag kan känna mig lite finare, senaste 19 månaderna har jag liksom fokuserar enbart på lilla herren i huset och faktiskt inte köpt något sånt där till mig. Och min moster hade skickat med en present också, en jätte jätte fin stor lykta i trä med glas fönster som hjärtan på sidorna, med led blockljus i, och jätte fina kökshandukar som passar mitt svart/vit/gråa kök jätte bra! 

Det blev en bra dag tillslut men nu ska jag upp och förbereda tårta och sånt till dagens kalas. Min mamma är helt bäst! Hon gör all mat till kalaset, fy vilken lyx jag har :)


Kommentarer
mamma/mormor

tack för trevligt kalas...många glada skratt och trevligt sällskap....kram

2013-12-01 @ 18:27:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillemansmor.blogg.se

Familjen, mamma, fästmö, sambo, inredning <3

RSS 2.0